Wybory samorządowe 21 października 2018 Kalendarze 2019 Nowe produkty w ofercie - torby prezentowe i naklejki 3D NOWOŚĆ! - Wizytówki z folią Soft-Touch Metalowe długopisy reklamowe z grawerem laserowym Teczki gratulacyjne złocone i tłoczone Przypinki - metalowe znaczki z agrafką Promocja - 100 szt. plakatów A3 za 99 zł brutto

Reklama zewnętrzna - Szyby, witryny sklepowe


 

WYBORCZA OFERTA PROMOCYJNA !!!

Wielkoformatowy druk bannerów i afiszy oraz szybki cyfrowy druk wizytówek, ulotek i plakatów.

Wybory samorządowe 21 października 2018
 

 

Wyklejanie szyb i witryn sklepowych

Wykonujemy grafikę na szyby w postaci wydruków na folii białej pełnej, na foli perforowanej One-Way-Vision, na folii bezbarwnej witrażowej lub jako elementy wycinane z folii mrożonych i folii barwionych w masie.

 

WYDRUKI NA FOLII BIAŁEJ PEŁNEJ

Folia zwykła wycięta w nietypowy kształt

Grafika na zwykłej folii to forma samoprzylepnego plakatu informacyjnego, wykorzystywana w krótkookresowych kampaniach reklamowych, np. w celu przedstawienia oferty promocyjnej sklepu. Dla zwiększenia atrakcyjności przekazu reklamowego, można folię z wydrukiem wyciąć w jakiś nietypowy kształt.

Folia taka ma od spodu szary klej, przez co nie przepuszcza światła i obrazu, jednak zazwyczaj nie ma to większego znaczenia, gdyż taki plakat zakrywa tylko fragment szyby.


 

WYDRUKI NA FOLII PERFOROWANEJ ONE-WAY-VISION

Folia perforowana OWV

Wydruki na folii perforowanej charakteryzują się tym, że z zewnątrz widać pełnokolorową grafikę, natomiast patrząc od wewnątrz lokalu, praktycznie nie zauważa się jej istnienia. Jest to zjawisko optyczne powstające dzięki różnicy w natężeniu oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz, możliwe do zrealizowania dzięki tysiącom małych otworków w strukturze oraz czarnemu klejowi od spodu folii. Efekt ten jest jednak niwelowany w nocy, gdy wewnątrz lokalu są zapalone światła. Wyklejenie szyby folią OWV jest niezwykle proste dzięki braku możliwości powstania pod folią pęcherzyków powietrza, dlatego Klienci bardzo często decydują się na samodzielne oklejanie okien w tej technice.

Stosując tą technikę wyklejenia szyb, tylko nieznacznie ogranicza się dostęp światła do pomieszczenia, nie pogarszając wcale widoczności od środka.

 

WYDRUKI NA FOLII BEZBARWNEJ

Folia bezbarwna z nadrukiem UV

Wydruki na folii przezroczystej dają w rezultacie efekt witrażu. Używane w tej technice atramenty solwentowe są przezroczyste, aczkolwiek stopień ich przezroczystości zależy od barwy i nasycenia koloru. Wydruki takie są raczej rzadko spotykane, ale przy pomysłowej koncepcji można uzyskać ciekawe efekty pseudo-trójwymiarowe pracując na warstwach na różnej głębokości. Tego typu realizacje są najczęściej spotykane na szybach witryn w galeriach handlowych. Może to być również alternatywą dla bezpośredniego druku UV na szybach.

Folia bezbarwna, nawet z nałożonym pełnym wydrukiem, zmienia barwę wpadającego przez okno światła, ale nie ogranicza w istotny sposób jego dostępu. Obraz zewnętrzny jest widoczny, ale może być mniej lub bardziej zniekształcony, w zależności od gatunku folii (zwykłe folie rozmywają ostrość obrazu, ale istnieją również tzw. folie ultra-clear, które są całkowicie niewidoczne na szybie)

 

WYCINANIE Z FOLII MROŻONEJ

Litery wycinane z folii mrożonej

Folia mrożona występuje w dwóch podstawowych wersjach - mrożona satynowa o barwie mlecznej oraz mrożona srebrzysta o barwie lekko szarej. Istnieją też wersje o delikatnej pastelowej barwie, ale są one znacznie droższe niż wersje podstawowe i rzadko są używane w praktyce. Folie te pozwalają sztucznie uzyskać efekt piaskowanego lub mrożonego szkła, bez naruszania powierzchni szyby.


Są szczególnie popularne w placówkach medycznych, w gabinetach kosmetycznych i w salonach SPA. Stosuje się je również w firmach, np. do bardziej wyraźnego oddzielenia części konferencyjnej od części biurowej.

Folie mrożone nie wpływają w istotny sposób na ilość światła docierającego do pomieszczenia, natomiast całkowicie przesłaniają docierający obraz.

 

WYCINANIE Z FOLII BARWIONYCH W MASIE

Litery wycinane z folii ploterowych

Tą metodą najczęściej wykleja się grafikę opartą na liternictwie, czyli np. hasła reklamowe typu "WYPRZEDAŻ" / "PROMOCJA" na witryny sklepowe. Równie popularne jest wykonanie z kolorowej folii informacji o godzinach otwarcia lokalu i naklejenie jej na przeszklonych drzwiach. Folie barwione w masie mają tą zaletę, że zarówno od strony frontowej jak i od strony kleju mają ten sam kolor, można je więc wycinać w odbiciu lustrzanym i wyklejać szybę od wewnątrz pomieszczenia, zabezpieczając w ten sposób przed celową dewastacją.

Zazwyczaj wyklejane są drobne elementy, które nie mają wpływu na widoczność obrazu i ilość docierającego światła.


 



Aby zapoznać się z cenami wszystkich naszych usług pobierz aktualny cennik [plik PDF ok. 3 MB]

O firmie Kontakt

Copyright 2011 Digicom Centrum Druku Cyfrowego